Darmowa dostawa od 100,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Pomoc

 

spis treści:

  1. Jak złożyć zamówienie
  2. Jak zarezerwować towar
  3. Jak zadać pytanie do towaru
  4. Jak otrzymać informację kiedy produkt pojawi się ponownie w sprzedaży
  5. Jak zmienić swoje dane
  6. Zapisanie / wypisanie z newslettera
  7. Jak złożyć reklamację
  8. Jak zwrócić towar

 

1. Jak złożyć zamówienie:

 

  1. Wyszukujemy interesujący nas produkt
  2. Wkładamy towar do koszyki poprzez kliknięcie przycisku "Dodaj do koszyka" znajdującego się pod ceną produktu.
  3. Strona przeniesie nas do naszego koszyka. Tutaj możemy zwiększyć lub zmniejszyć ilość zamówionych produktów, wpisać kod rabatowy, wybrać swój gratis lub kontynuować zakupy w celu dodania do koszyka kolejnych produktów.
  4. Kiedy już mamy wszystko w koszyku klikamy "Przejdź dalej". Tutaj możemy się zalogować, jeśli posiadamy konto w sklepie, możemy się zarejestrować jako nowy klient lub złożyć szybkie zamówienie bez rejestracji. (Zakładając konto w naszym sklepie będziesz mógł w szybki sposób zarządzać swoimi zamówieniami, reklamacjami lub zwrotami.) Wybierz odpowiednia opcję i przejdź dalej.
  5. Wybieramy formę płatności i dostawy i klikamy "Przejdź dalej".
  6. W tym kroku możemy dodać informację dla sprzedawcy, informację widoczną dla kuriera dostarczającego paczkę, poprosić o fakturę, czy zmienić adres dostawy lub billingowy.
  7. Potwierdzamy chęć złożenia zamówienia. Przejdź do opłacenia zamówienia.
  8. Po opłaceniu i zaksięgowaniu wpłaty zamówienie jest realizowane.
  9. Możesz sprawdzić status swojego zamówienia wchodząc w Twoje konto / Bieżące zamówienia

 

2. Jak zarezerwować towar:

Jeśli chcemy zarezerwować towar ponieważ chcemy go najpierw obejrzeć przed zakupem w sklepie lub czekamy na zdjęcia od obsługi sklepu możemy na ten czas produkt zarezerwować, żeby nikt inny w tym czasie nie wykupił nam produktu. Taka rezerwacja nie będzie realizowana dopóki nie otrzymamy potwierdzenia chęci kupna ze strony klienta. Jeśli klient nie zdecyduje się na produkt w ciągu 24 godzin rezerwacja zostaje cofnięta i produkt ponownie jest widoczny dla innych klientów. Rezerwacji można dokonać na kilka sposobów:

 

1. Rezerwacja przez sklep internetowy

Produkt możemy zarezerwować składając na niego zamówienie w naszym sklepie internetowym z wyraźną notatką dla obsługi sklepu, że zamówienie jest rezerwacją.

 

2. Rezerwacją w sklepie stacjonarnym

Klienci odwiedzający nasz sklep mogą w zarezerwować towar zgłaszając taką chęć u pracownika sklepu.

 

3. Rezerwacja mailowa

Wysłać do nas wiadomość email wraz z linkiem do produktu, który chcemy zarezerwować oraz krótką informację na temat powodu rezerwacji.

 

3. Jak zadać pytanie do towaru:

 

Jeśli masz dodatkowe pytania do towaru lub chciałbyś przed zakupem otrzymać realne zdjęcie produktu wystarczy zadać nam pytanie. Można to zrobić na dwa sposoby:

 

  • zadając pytanie na stronie produktu:
    Tuż nad opisem produktu znajduje się karta "Zadaj pytanie". Po przejściu na tę kartę mamy formularz do zadawania pytań. Wypełniamy formularz i czekamy na odpowiedź od obsługi sklepu.

 

  • wysyłają pytanie mailem:
    Możemy również wysłać zapytanie drogą mailową. W tym celu prosimy o podanie informacji jakiego konkretnie produktu dotyczy pytanie. Bardzo pomocne będzie wklejenie linku do konkretnego towaru. Po zapoznaniu się z pytaniem obsługa postara się odpowiedzieć w jak najkrótszym, możliwym czasie.

 

4. Jak otrzymać informacje kiedy produkt pojawi się ponownie w sprzedaży:

 

Jeśli znajdziemy produkt, który nas interesuje a który jest niedostępny możemy ustawić automatyczne powiadomienie, które poinformuje nas jak tylko towar pojawi się ponownie w sprzedaży. Będąc na karcie takiego produktu kliknij w opcję "Powiadom mnie o dostępności produktu". Po wybraniu tej opcji jak tylko produkt pojawi się ponownie w sprzedaży wyślemy automatycznie do Ciebie maila z taką informacją. Niestety nie ma możliwości zamówienia konkretnego towaru jeśli nie występuje obecnie w sprzedaży. Nie mamy również możliwości przewidzieć kiedy dany produkt pojawi się w naszej ofercie ponownie.

 

5. Jak zmienić swoje dane:

 

  1. Logujemy się na swoje konto
  2. Wchodzimy w Twoje konto / Dane osobowe
  3. Zmieniamy potrzebne dane billingowe i adres do wysyłki
  4. Zatwierdzamy zmiany

 

6. Zapisanie / wypisanie z newslettera:

 

Zapisując się do naszego newslettera będziemy Cię informować o nowościach w naszym sklepie oraz regularnie wysyłamy za ich pośrednictwem kody rabatowe umożliwiające zakupy z korzystnym upustem.

 

  • Zapisanie się:
    1. Rejestrując konto zaznacz "Chcę otrzymywać newsletter"
    2. Jeśli posiadasz u nas konto przejdź do Twoje konto / Dane osobowe i zaznacz opcję "Chcę otrzymywać newsletter"
    3. Bez zakładania konta możesz zamówić nasz newsletter podając swój adres mailowy na stronie głównej i klikając "Zapisz"

 

  • Wypisanie się:
    1. Jeśli posiadasz konto zaloguj się i wejdź w Twoje konto / Dane osobowe. Odznacz opcję "Chcę otrzymywać newsletter" i zapisz zmiany.
    2. Bez zakładania konta wpisz swój adres mailowy na stronie głównej i kliknij "Wypisz z newslettera"

 

7. Jak złożyć reklamację:

 

Na wszystkie produkty udzielamy 2 letniej gwarancji "Door to door". W przypadku problemu przedstawiamy cały proces w kilku prostych krokach:

 

  1. Zaloguj się na swoje konto w sklepie
  2. Na stronie Twoje konto wybieramy opcję "Twoje reklamacje"
  3. Klikamy "Dodaj reklamację"
  4. Podajemy wymagane informacje takie jak "Nazwa produktu, data zakupu oraz możliwie jak najbardziej dokładny opis usterki"
  5. Potwierdzamy wszystkie informacje klikając "Złóż reklamację"
  6. Obsługa sklepu wyśle informacje potwierdzające przyjęcie reklamacji oraz poinformuje o zamówieniu kuriera.
  7. Reklamowany produkt należy spakować i przekazać kurierowi, którzy odbierze paczkę na koszt sklepu.
  8. Nasz serwis sprawdzi produkt, wyeliminuje usterkę i odeśle produkt do klienta.
  9. Status reklamacji można śledzić na swoim koncie przechodząc do zakładki Twoje konto / Dział reklamacji RMA

 

8. Jak zwrócić towar:

 

  1. Logujemy się na swoje konto
  2. Przechodzimy na stronę Twoje konto / Dodaj nowy zwrot
  3. Wybieramy produkty, które chcemy zwrócić
  4. Wybieramy opcję czy sami chcemy wysłać produkt, czy chcemy skorzystać z tanich zwrotów sklepu.
  5. Potwierdzamy chęć zwrotu
  6. Wybieramy formę zwrotu: albo przelejemy pieniądze na wskazane konto bankowe albo przypiszemy pieniądze do Twojego konta i w każdej chwili będziesz mógł je wykorzystać na naszym sklepie.
  7. Zatwierdzamy zwrot, wkładamy wypełniony formularz zwrotu towaru do paczki i wysyłamy produkt do sklepu.
  8. Sklep odbierze produkt i odeśle pieniądze. Maksymalny czas oczekiwania na gotówkę to 14 dni jednak z reguły są one dokonywane znacznie szybciej.

 

pixelpixel