Pomoc
spis treści:
- Jak złożyć zamówienie
- Jak zarezerwować towar
- Jak zadać pytanie do towaru
- Jak otrzymać informację kiedy produkt pojawi się ponownie w sprzedaży
- Jak zmienić swoje dane
- Zapisanie / wypisanie z newslettera
- Jak złożyć reklamację
- Jak zwrócić towar
1. Jak złożyć zamówienie:
- Wyszukujemy interesujący nas produkt
- Wkładamy towar do koszyki poprzez kliknięcie przycisku "Dodaj do koszyka" znajdującego się pod ceną produktu.
- Strona przeniesie nas do naszego koszyka. Tutaj możemy zwiększyć lub zmniejszyć ilość zamówionych produktów, wpisać kod rabatowy, wybrać swój gratis lub kontynuować zakupy w celu dodania do koszyka kolejnych produktów.
- Kiedy już mamy wszystko w koszyku klikamy "Przejdź dalej". Tutaj możemy się zalogować, jeśli posiadamy konto w sklepie, możemy się zarejestrować jako nowy klient lub złożyć szybkie zamówienie bez rejestracji. (Zakładając konto w naszym sklepie będziesz mógł w szybki sposób zarządzać swoimi zamówieniami, reklamacjami lub zwrotami.) Wybierz odpowiednia opcję i przejdź dalej.
- Wybieramy formę płatności i dostawy i klikamy "Przejdź dalej".
- W tym kroku możemy dodać informację dla sprzedawcy, informację widoczną dla kuriera dostarczającego paczkę, poprosić o fakturę, czy zmienić adres dostawy lub billingowy.
- Potwierdzamy chęć złożenia zamówienia. Przejdź do opłacenia zamówienia.
- Po opłaceniu i zaksięgowaniu wpłaty zamówienie jest realizowane.
- Możesz sprawdzić status swojego zamówienia wchodząc w Twoje konto / Bieżące zamówienia
2. Jak zarezerwować towar:
Jeśli chcemy zarezerwować towar ponieważ chcemy go najpierw obejrzeć przed zakupem w sklepie lub czekamy na zdjęcia od obsługi sklepu możemy na ten czas produkt zarezerwować, żeby nikt inny w tym czasie nie wykupił nam produktu. Taka rezerwacja nie będzie realizowana dopóki nie otrzymamy potwierdzenia chęci kupna ze strony klienta. Jeśli klient nie zdecyduje się na produkt w ciągu 24 godzin rezerwacja zostaje cofnięta i produkt ponownie jest widoczny dla innych klientów. Rezerwacji można dokonać na kilka sposobów:
1. Rezerwacja przez sklep internetowy
Produkt możemy zarezerwować składając na niego zamówienie w naszym sklepie internetowym z wyraźną notatką dla obsługi sklepu, że zamówienie jest rezerwacją.
2. Rezerwacją w sklepie stacjonarnym
Klienci odwiedzający nasz sklep mogą w zarezerwować towar zgłaszając taką chęć u pracownika sklepu.
3. Rezerwacja mailowa
Wysłać do nas wiadomość email wraz z linkiem do produktu, który chcemy zarezerwować oraz krótką informację na temat powodu rezerwacji.
3. Jak zadać pytanie do towaru:
Jeśli masz dodatkowe pytania do towaru lub chciałbyś przed zakupem otrzymać realne zdjęcie produktu wystarczy zadać nam pytanie. Można to zrobić na dwa sposoby:
- zadając pytanie na stronie produktu:
Tuż nad opisem produktu znajduje się karta "Zadaj pytanie". Po przejściu na tę kartę mamy formularz do zadawania pytań. Wypełniamy formularz i czekamy na odpowiedź od obsługi sklepu.
- wysyłają pytanie mailem:
Możemy również wysłać zapytanie drogą mailową. W tym celu prosimy o podanie informacji jakiego konkretnie produktu dotyczy pytanie. Bardzo pomocne będzie wklejenie linku do konkretnego towaru. Po zapoznaniu się z pytaniem obsługa postara się odpowiedzieć w jak najkrótszym, możliwym czasie.
4. Jak otrzymać informacje kiedy produkt pojawi się ponownie w sprzedaży:
Jeśli znajdziemy produkt, który nas interesuje a który jest niedostępny możemy ustawić automatyczne powiadomienie, które poinformuje nas jak tylko towar pojawi się ponownie w sprzedaży. Będąc na karcie takiego produktu kliknij w opcję "Powiadom mnie o dostępności produktu". Po wybraniu tej opcji jak tylko produkt pojawi się ponownie w sprzedaży wyślemy automatycznie do Ciebie maila z taką informacją. Niestety nie ma możliwości zamówienia konkretnego towaru jeśli nie występuje obecnie w sprzedaży. Nie mamy również możliwości przewidzieć kiedy dany produkt pojawi się w naszej ofercie ponownie.
5. Jak zmienić swoje dane:
- Logujemy się na swoje konto
- Wchodzimy w Twoje konto / Dane osobowe
- Zmieniamy potrzebne dane billingowe i adres do wysyłki
- Zatwierdzamy zmiany
6. Zapisanie / wypisanie z newslettera:
Zapisując się do naszego newslettera będziemy Cię informować o nowościach w naszym sklepie oraz regularnie wysyłamy za ich pośrednictwem kody rabatowe umożliwiające zakupy z korzystnym upustem.
- Zapisanie się:
1. Rejestrując konto zaznacz "Chcę otrzymywać newsletter"
2. Jeśli posiadasz u nas konto przejdź do Twoje konto / Dane osobowe i zaznacz opcję "Chcę otrzymywać newsletter"
3. Bez zakładania konta możesz zamówić nasz newsletter podając swój adres mailowy na stronie głównej i klikając "Zapisz"
- Wypisanie się:
1. Jeśli posiadasz konto zaloguj się i wejdź w Twoje konto / Dane osobowe. Odznacz opcję "Chcę otrzymywać newsletter" i zapisz zmiany.
2. Bez zakładania konta wpisz swój adres mailowy na stronie głównej i kliknij "Wypisz z newslettera"
7. Jak złożyć reklamację:
Na wszystkie produkty udzielamy 2 letniej gwarancji "Door to door". W przypadku problemu przedstawiamy cały proces w kilku prostych krokach:
- Zaloguj się na swoje konto w sklepie
- Na stronie Twoje konto wybieramy opcję "Twoje reklamacje"
- Klikamy "Dodaj reklamację"
- Podajemy wymagane informacje takie jak "Nazwa produktu, data zakupu oraz możliwie jak najbardziej dokładny opis usterki"
- Potwierdzamy wszystkie informacje klikając "Złóż reklamację"
- Obsługa sklepu wyśle informacje potwierdzające przyjęcie reklamacji oraz poinformuje o zamówieniu kuriera.
- Reklamowany produkt należy spakować i przekazać kurierowi, którzy odbierze paczkę na koszt sklepu.
- Nasz serwis sprawdzi produkt, wyeliminuje usterkę i odeśle produkt do klienta.
- Status reklamacji można śledzić na swoim koncie przechodząc do zakładki Twoje konto / Dział reklamacji RMA
8. Jak zwrócić towar:
- Logujemy się na swoje konto
- Przechodzimy na stronę Twoje konto / Dodaj nowy zwrot
- Wybieramy produkty, które chcemy zwrócić
- Wybieramy opcję czy sami chcemy wysłać produkt, czy chcemy skorzystać z tanich zwrotów sklepu.
- Potwierdzamy chęć zwrotu
- Wybieramy formę zwrotu: albo przelejemy pieniądze na wskazane konto bankowe albo przypiszemy pieniądze do Twojego konta i w każdej chwili będziesz mógł je wykorzystać na naszym sklepie.
- Zatwierdzamy zwrot, wkładamy wypełniony formularz zwrotu towaru do paczki i wysyłamy produkt do sklepu.
- Sklep odbierze produkt i odeśle pieniądze. Maksymalny czas oczekiwania na gotówkę to 14 dni jednak z reguły są one dokonywane znacznie szybciej.